Toppbar

torsdag 30. mai 2013

Veldig klar for Bloggbliss




Eeendeeelig er dagen her! I morgen er de avreise :)

Jeg gleder meg sååååån, massevis av sommerfugler i magen!

Bli kjent med mange nye herlige mennesker, 33 jenter og 2 gutter.
Vi kaller det tidenes jentetur og husmorferie, tihi...
Rart at jeg gleder meg??

Gleder meg til påfyll av inspirasjon og nye ideer og ikke minst til å kunne dele de med alle dere, kameraet er med :)


Her litt bilder fra Stay, hotellet vi skal bo på.

Så stilrent og lekkert!





Lørdagskveld er det klart for tidenes kjolefest på denne herlige takterrassen.

Både kjolen og skoene er nå pakket og klar etter mye prøving og vurdering ;)

Nib jentene Solveig og Ann Helen melder om sommer og sol i København, så nå er det bare å glede seg!

Ønsker deg en super duper helg!

Klem Anette

Følg oss gjerne på instagram saxibutikk hvor vi jevnlig oppdaterer.




1 kommentar:

  1. Flere som gleder seg! Jeg og gutta kommer nedover tiiiidlig lørdag morgen, klar for sprudlende møter, shopping, latter og fest:-)

    Hilsen Maratonjenta (Inger Lise).

    SvarSlett